Ćwiczenia na wewnętrzne partie ud

Liczba wyświetleń: 1172
ćwiczenia na wewnętrzne partie ud

Ćwiczenia na wewnętrzne partie ud

Zmień nogę i ćwicz przez kolejne pół minuty. Zrób szeroki wykrok w lewo, następnie pochyl tułów do przodu plecy powinny być proste i jednocześnie ugnij nogę w kolanie przenosząc ciężar ciała na lewą stronę. Wykonuj rytmiczny, pulsacyjny ruch: Daje ci także korzyści w rejonie tylnych stron ud, mięśni czworogłowych oraz całego tułowia. Pamiętamy o tym, by nie fit przepisy ćwiczenia na wewnętrzne partie ud krzyżowo-lędźwiowego od maty i o tym, by napinać brzuch.

Tagi: Ćwiczenia na wewnętrzne partie ud









Imię: bbd

Miasto: Piaseczno

Ip: 81.7.78.0

Wielu rosjan codziennie rano zaczynają życie od nowa... - Z czystym kontem? - Tak, z czystego papieru toaletowego! A dzień niech kończą u ciebie na blogu)!


Imię: Linasas

Miasto: Sokółka

Ip: 78.61.147.228

Wszystkie prywatne wiadomości wysyłane są dzisiaj?


Imię: nxawkvofjr

Miasto: Węgrów

Ip: 81.7.86.251

Nie, wręcz przeciwnie.


Imię: mindogas

Miasto: Wąchock

Ip: 78.61.224.37

Nie jest szczególnie zachęcające говнокомменты, ale przeczytać można.


Sitemap